Rabu

Text

Selama 3tahun kita bersama,dan selama tempoh itu pula kita berpisah, aku terus usaha untuk menjauh dan terus menjauh dari kau, bukan aku tak nak bercakap atau berkawan dengan kau seperti dulu, cuma kau pun dah bersama dengan dia, sejak tu aku fikirkan lebih aku undurkan diri aku ni, ok, ok, memang semua salah aku tak pernah pun nak terus terang dengan kau, ni semua munkin ketidak pantasan aku untuk kau, aku sedar aku siapa dan kau siapa, sedang kau berjaya aku pulak hanyalah insan biasa yang tiada apa-apa pun untuk kau banggakan pada aku ni, munkin kau tidak fikir seperti itu, tapi.. bagi aku itu semua berkaitan rapat dengan kita.
Kau tak akan paham perasaan aku, dan aku pun takan bagi kau paham tentang aku ini, so maaflah aku pun terpaksa menjauh, aku lagi suka lihat kau dengan dia, dia lebih hebat dari aku bukan? dia ada semua yang mahukan, walau sakit hati aku dengan kau belum pernah hilang, tapi aku masih tetap cuba lupakan kau, tapi tulah bukan mudah nak lupakan semua yang kita jalani selama ni, kekadang perasaan itu menganggu di taip-tiap malam aku, membuat aku rasa tak keruan, sekarang boleh pulak masa-masa macam ni kau text aku tanya khabar aku. peh! lagi susahlah wey, tolonglah menjauh aku tak nak dah hal itu kembali.